پخش فیلم «خانواده ملیله‌چی» در زادروز شهرام عبدلی + زمان پخش تشویق، اما استون در جشنواره کن برای «انواع مهربانی» «اسکار» به روایت امیر کربلایی‌زاده «زهرا خوشکام» همیر علی حاتمی در خاک آرام گرفت + تصاویر همه چیز درباره سریال بدل علی مسعودی + خلاصه داستان، زمان پخش و بازیگران آخرین وضعیت کیانوش عیاری در بیمارستان قسمت‌های جدید «سرزمین مادری» به آنتن نمی رسد زمان پخش «پایتخت ۷» مشخص شد پخش فصل جدید «تا نیایش» از حرم مطهر امام رضا (ع) آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) عکس‌نوشت | آن عکس فقط یک جایزه نبود پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در مشهد کتاب «شیعه» به کتابفروشی‌ها آمد مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان رضوی در ماهی که گذشت (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) درباره عثمان محمدپرست، خنیاگری که سازش برای خیر کوک بود صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ «علیرضا عصار» مجری تلویزیون شد
سرخط خبرها

نمایشگاه آثار هنر‌های تجسمی ساران در مشهد برگزار شد + فیلم

  • کد خبر: ۲۰۹۴۶۲
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶
نمایشگاه آثار هنر‌های تجسمی ساران در مشهد برگزار شد + فیلم
«نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی ساران» با حضور هنرمندان و مسئولین و پیشکسوتان این عرصه در نگارخانه پایتخت فرهنگی جهان اسلام برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با عنوان تجسم هنر همزمان با کشور، در استان خراسان رضوی برگزار شد. «نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی ساران» با حضور هنرمندان و مسئولین و پیشکسوتان این عرصه در نگارخانه پایتخت فرهنگی جهان اسلام برگزار شد.

جلیل سروری در این نمایشگاه اظهار کرد: هرساله همزمان با جشنواره هنرهای تجسمی کشور، بخشی به عنوان تجسم هنر در مرکز استان‌ها با رویکرد نمایشگاهی   برگزار می‌شود که امسال ما نمایشگاهی با عنوان هنرهای تجسمی استان داریم.

وی گفت: از سال گذشته تا کنون،  خراسان رضوی ابتکاری به خرج داده و تعداد نمایشگاه‌ها را افزایش داده است. 

سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: امسال ۲۰ شهر استان، در حال برگزاری نمایشگاه هستند که در مجموع ۲۷ نمایشگاه، از ۷ بهمن تا ۲۱ بهمن در سطح استان مشغول به فعالیت هستند. از مشهد، به عنوان مرکز استان تا روستای ایزی در سبزوار درگیر نمایشگاه هنرهای تجسمی هستند. 

سروری خاطرنشان کرد: نسبت به سال گذشته، تعداد نمایشگاه‌ها ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده که در کنار این نمایشگاه، رویدادهای هنری دیگری نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: کارگاه اموزشی، دیدار با خانواده شهدای هنرمند، دیدار با پیشکسوتان عرصه هنر، از برنامه‌هایی است که در کنار این نمایشگاه انجام می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امسال قرار است برای اولین بار از ۱۶ بهمن نمایشگاه آثار تجسمی پیشکسوتان را در نگارخانه همدم برگزار کنیم.  

سروری خاطرنشان کرد: از ۷ بهمن نمایشگاه من القدس الی القدس با رویکرد هنر مقاومت در حمایت از فلسطین و غزه در نگارخانه رضوان برگزار شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->